Wednesday, December 26, 2012

TAWAKAL + USAHA GIGIH + DOA = BERJAYA DAN BAHAGIA

As Salam..lama sudah tidak touch up blog ini..kerana kesibukan menguruskan kedai-kedai online yang lain di Hanis At Home dan juga Anne Wonder Craft..namun peluang yang ada serta azam tahun baru pada 2013 dan tahun-tahun yang akan datang...Nana buka semula kedai Woman's Touch Boutique ini huhu..Insya Allah..berkat usaha dan minat pasti Nana akan berjaya walau apa sahaja ujian dan cabaran yang datang.

Azam pada tahun 2013 ini..mottonya adalah  TAWAKAL + USAHA GIGIH + DOA= BERJAYA DAN BAHAGIA. Insya ALLAH..rakan2 semua..doakan Nana dalam bidang perniagaan yang Nana ceburi tika ini..Alhamdulillah telah ada, Hanis At Home (More Than Just A Bakery)..memang x cukup tangan..ada tangan lain x nak tolong hihi...cuba angkat tangan.. ;p kemudian kedai Craft di Anne's Wonder Craft..pun macam dah bersawang sbb lame x singgah untuk update pun x cukup tangan juga sebenarnya..lagi sekali sape ada tangan lain untuk tolong huhu..and yang ke 3 yang nilah..my lovely lovely Woman's Touch Boutique..menjual apa sahaja yang berkaitan dengan wanita..aksesori,minyak wangi,kain,handbag,kasut, ubatan kesihatan..(kejap lagi nak post yang tengah meletops2..tu..)..makeup, semua datangnya dari dalam negara dan ada juga yang diimport dari Indonesia, China,US dan juga UK.

Lastly..Nana enjoys 2012 ni walau ada banyak kenangan yang x dapat Nana lupakan, yang menguji kesabaran Nana berjaya lalui dengan sabar dan tabah..harap2 dapatlah Nana bersabar setiap dugaan dan cabaran dalam menguruskan 3 cawangan perniagaan ini. Amin.

0 comments:

Post a Comment